درباره ما

هدف ما لذت بخش کردن زندگی­هاست، برای نیل به این هدف در سال 1389 با وجود اوج تحریم ­های صنعت و به دلیل نیاز مبرم دستگاه­ ها به برخی از بردها و متعلقات الکترونیکی، قسمت الکترونیک خودمان را راه­ اندازی کردیم و توانستیم 8 برد الکترونیک دستگاه­ های صنعت فولاد و پتروشیمی را مهندسی معکوس کنیم.

بعد از حدود یک سال اقدام به طراحی دزدگیرهای کنترل از راه دور کردیم و مجموعه IOT هوشمندسازی و هوش مصنوعی خود را راه اندازی کردیم، بعد از آن پروژه های بین المللی بزرگی مثل شرکت پروژه هوشمندسازی شرکت نایس ایتالیا را انجام دادیم. در اوایل سال 1394 دپارتمان IT خود را با هدف ایجاد زیرساخت هاستینگ داخلی افتتاح کردیم و در مدت 3 سال موفق به انجام 7 پروژه بین المللی و 162 پروژه داخلی را با موفقیت به اتمام رساندیم.

در سال 1400 و به دنبال طراحی نرم ­افزار هاستینگ برای اولین بار در ایران و خاورمیانه، موفق به کسب عنوان دانش بنیان شدیم؛ که این اتفاق نقطه عطفی شد برای رشد بیشتر و سریعتر و باعث گردید تا با هدف افزایش بهره­ وری و کاهش هزینه­ ها اقدام به تبدیل کارخانجات به نسل 4(هوشمندسازی کارخانجات) کردیم و با شرکت های فولاد صبا و کویر در این زمینه همکاری ­های مثمر ثمری را انجام دادیم.

در سال 1401 تصمیم به همکاری با سایر تولیدکننده ­ها در زمینه لوازم خانگی برقی، تجهیزات پزشکی برقی، سازندگان خانه هوشمند و تولیدکنندگان دستگاه ­های کنترل از راه دور صنایع، یک اپلیکیشن جامع طراحی کنیم که تمام نیازهای هر بخش صرفا با نصب یک app برطرف شود. به طور مثال کنترل دزدگیر و دوربین، پایش وزن و فشار و کنترل دستگاه­ های داخل کارخانه.

و پیشرفت جهت لذت بخش کردن زندگی هموطنان هنوز ادامه دارد…

چشم انداز

ما با هدف هایمان جلو می رویم

ما می خواهیم:

تمام وسایل الکترونیکی را با یک نرم افزار (اپلیکیشن) موبایل، حتی از راه دور کنترل کنیم.

آرزوی ما کاهش مشکلات و افزایش بهره ­وری می­باشد. ما می­خواهیم با کمک هوشمندسازی (اینترنت اشیا) و هوش مصنوعی، مشکلات مردم و صنایع کشور را حل کنیم.